Jan PawEł II

Jan PawEł II
Jan PawEł II

czwartek, 26 grudnia 2013

Witam kończy się nam powoli rok 2013 a ja jeszcze dołożyłem do mojej hodowli nowe ptaki i nowe gatunki.Wszystkie te ptaki zakupiłem od hodowców z Czech a są to papugi czerwonoskrzydłe,aleksandretty obrożne żółte oraz para rozelli królewskich a tag że dołączyłem do swojej hodowli lorysę górską ,czyli mogę już teraz podsumować ten rok .Krótko pisząc to jak już wspomniałem w poprzednich moich postach lęgi u wszystkich moich papug mogę uznać jako bardzo udane straty w hodowli praktycznie zerowe nowe ptaki jakie nabyłem w mojej hodowli czują się świetnie a co najważniejsze powstaje nowa woliera zewnętrzna będzie w niej 6 nowych pomieszczeń dla papug każdy box  o wymiarach szeroki 0,8 długi 2,25 a wysoki 2,20 w każdym takim pomieszczeniu będzie przebywać jedna para czyli będą mieć sporo miejsca .I tak kończę moje pisanie postów w 2013 roku następne będą już w nowym roku ni naprawdę na koniec wypada złożyć życzenia noworoczne.
WSZYSTKIM CZYTELNIKOM MOJEGO BLOGA WSZYSTKIM TYM KTÓRZY HODUJĄ TAK JAK JA TE PIĘKNE PTAKI  
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DUŻO ZDROWIA SZCZĘŚCIA SPEŁNIENIA WSZYSTKICH MARZEŃ I NIECH NOWO NARODZONY JEZUS BŁOGOSŁAWI WSZYSTKIM W TYM NOWYM 2014 ROKU
                                                              WSZYSTKIEGO 
                                                                                        NAJLEPSZEGO


Brak komentarzy: